02/03/2010

St. Vincent

Testing my new Wacom Intuos4! Love the smoothness.



7 comments:

  1. nowa jakość i powiew świeżości!

    ReplyDelete
  2. Anonymous3/3/10 00:48

    przepraszam, że wyskakuję z takim pytaniem, ale jaki format ma Twój nowy wacom? chciałabym kupić, a wiadomo, iż co format większy to i cena wyższa. byłabym wdzięczna za odpowiedź

    ReplyDelete
  3. S-ka :) przyzwyczaiłam się do pracy na małym formacie, więc nie czułam w sumie potrzeby wydawać więcej pieniędzy :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous3/3/10 11:24

    dzięki ;) jak widać na Twoim przykładzie, nie potrzeba mega wypaśnych cudów techniki, żeby wyczarować cudeńko.

    uwielbiam twoje prace :D

    ReplyDelete
  5. hehe, dzięki :) w sumie przy narzędziu chodzi o komfort pracy przede wszystkim, bo wszyscy wiemy, że się samo nie rysuje ;) na stary nie narzekałam, ale umarł śmiercią naturalną, co było świetną okazją na sprawienie sobie małego prezentu ;P

    ReplyDelete
  6. Anonymous3/3/10 16:41

    mój 'niechcący' sama zabiłam. Nie miał miękkiego lądowania, a z racji iż był przedpotopowy, szyba pękła, została sklejona taśmą papierową, ale po dwóch miesiącach odszedł. Pokój jego przewodom i stykom [*]

    ReplyDelete